Przeniesienie rachunku i/lub usług płatniczych następuje na pisemny wniosek Klienta, po złożeniu przez Klienta upoważnienia wraz z wnioskiem ze wzorem podpisu zgodnym z Kartą Wzorów Podpisów Klienta w Banku w Placówce Banku (wówczas Bank występuje w roli banku przyjmującego).
Bank, nie świadcząc wybranych usług świadczonych przez bank przekazujący, nie jest zobowiązany do ich świadczenia w ramach otwieranego przez niego nowego rachunku dla Klienta przenoszącego do Banku rachunek.
Do przeniesienia rachunku wspólnego niezbędne jest złożenie wspólnego wniosku przez wszystkich współwłaścicieli i upoważnień/upoważnienia przez wszystkich współwłaścicieli przenoszonego rachunku.
Przeniesienie rachunku i/lub usług płatniczych następuje na pisemny wniosek Klienta, po złożeniu przez Klienta upoważnienia i wniosku w placówce banku przyjmującego. W tym przypadku Bank w procesie pełni rolę banku przekazującego.
Bank przyjmujący, nie posiadając w ofercie wybranych usług świadczonych przez Bank nie jest zobowiązany do ich świadczenia w ramach otwieranego przez niego rachunku dla Klienta przenoszącego do tego banku rachunek.
Do przeniesienia rachunku wspólnego niezbędne jest złożenie wspólnego wniosku przez wszystkich współwłaścicieli i upoważnień/upoważnienia przez wszystkich współwłaścicieli przenoszonego rachunku.
Upoważnienie do przeniesienia rachunku
Wniosek o przeniesienie rachunku